Voor Oldenzaal Promotie mocht ik de kar trekken voor het positioneringstraject voor ‘Oldenzaal. De Glimlach van Twente’. Hierbij werkte ik nauw samen met de Gemeente Oldenzaal en de Stadsnoabers. Niet helemaal opnieuw alles onderzoeken, maar wel de neuzen dezelfde kant op krijgen. Een mooi begin voor een nieuw sterk merk Oldenzaal. Nadat de positionering stond heb ik deze vertaald in een nieuwe contentstrategie. Daarnaast heb ik onder andere de nieuwe website gecoördineerd van structuur tot content en het implementeren van het nieuwe template.
Positioneringstraject en nieuwe website
OPDRACHT
9 maanden
tijdsduur
Citymarketing, Merkstrategie & Coördinatie
Dienst
Bas Wolters
"Ellen heeft ons, Oldenzaal promotie, in een roerige tijd uitstekend geholpen om op interim basis te helpen het merk Oldenzaal, de Glimlach van Twente door middel van specifieke en gerichte marketing en communicatie te versterken. Van strategie tot structuur en uiteindelijk zelfs passende content en een nieuwe website. Onderwerpen waarmee je Ellen heel prima aan het werk kunt laten gaan met mooie en succesvolle resultaten."